Vedoucí komunitních služeb pro osoby se zdravotním postižením
S čím se budete denně potkávat:
- budete mít ve své kompetenci komplexní nastavení koncepce, metodik, cílů a fungování služby chráněného bydlení, zodpovědnost za její návaznost na ostatní stávající služby organizace a podmínky areálu
- budete mít zodpovědnost za naplňování cílů rozvoje služby a vyhodnocování efektivity služby, navrhování podnětů k potřebným koncepčním změnám i zodpovědnost za zavádění a dodržování Standardů kvality
ve své gesci budete mít vedení pracovního kolektivu, zodpovědnost za docházku podřízených zaměstnanců, výběr rozvojového školení pro zaměstnance
řešit sociálně právních problémů a agendy spojené s vedením sociální služby
poskytovat sociálního poradenství uživatelům, jejich zákonným zástupcům, sociální práce s cílovou skupinou v rámci sociální služby chráněné bydlení a druhé ambulantní služby
Jaké zkušenosti nutně potřebujete a co je výhodou:
- koncepční a analytické myšlení
praxe z prostředí chráněného bydlení nebo ambulantního typu služby (denní stacionář apod.) je výhodou
- samostatnost (tvořivost a nápaditost) a aktivní přístup k práci
- zkušenosti s plánováním, kontrolou, dodržováním termínů a spolehlivost
- řidičský průkaz skupiny B podmínkou
- PC dovednosti stačí uživatelské
- čistý trestní rejstřík
- znalost práce v programu Cygnus výhodou,
- praxe v oboru sociálních služeb min. 2 roky
- znalost legislativy (zákoník práce, zákon 108/2006 sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci výhodou
Pro koho je pozice ideální:
- vedoucího pracovníka s empatickým a pozitivním přístupem k lidem, který ví, jak stanovit priority, když je toho občas víc než dost
- zkušeného manažera s VŠ nebo VOŠ v oblasti zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, tj. v oboru soc. práce, soc. pedagogika, soc. politika, který má rád výzvy, týmovou práci a cestování
- silnou osobnost s prezentačními, organizačními i komunikační dovednosti při jednání s obchodními partnery, starosty i se zkušenostmi s vedením lidí
Těšit se můžete na:
- nově vybudované kancelářské prostory s útulným zázemím
- tvůrčí a ambiciózní projekty
- podporu a spolupráci vedoucích kolegů i kolegů z ředitelství
- pracovní úvazek 40 hodin týdně v jednosměnném pracovním režimu na hlavní pracovní poměr
- zařazení do platové třídy 11 (plat stanovený dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v aktuálním znění (příloha č. 1)
- pracovní poměr na dobu určitou (po zkušební době možnost doby neurčité)
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené + 1 den sick day
- osobní ohodnocení po 6 měsíční zkušební době
- notebook, mobilní telefon
- podpora vzdělávání a profesního seberozvoje
Místo výkonu práce:
Komunitní služby pro osoby se zdravotním postižením,
Generála Svobody 1196/5, Kroměříž
Zašlete nejpozději do:
Profesní životopis, prosím, zasílejte na libuse.jezova@sslhana.cz.
Nástup možný již od 1.12.2024 nebo dohodou.
Pro více informací nás kontaktujte
Kontaktní osoba
Ing. Libuše Ježová
Personalistka
+420 734 662 321
libuse.jezova@sslhana.cz