Vedoucí komunitních služeb  pro osoby se zdravotním postižením

S čím se budete denně potkávat:

  • budete mít ve své kompetenci komplexní nastavení koncepce, metodik, cílů a fungování služby chráněného bydlení, zodpovědnost za její návaznost na ostatní stávající služby organizace a podmínky areálu

 

  • budete mít zodpovědnost za naplňování cílů rozvoje služby a vyhodnocování efektivity služby, navrhování podnětů k potřebným koncepčním změnám i zodpovědnost za zavádění a dodržování Standardů kvality
  • ve své gesci budete mít vedení pracovního kolektivu, zodpovědnost za docházku podřízených zaměstnanců, výběr rozvojového školení pro zaměstnance

  • řešit sociálně právních problémů a agendy spojené s vedením sociální služby

  • poskytovat sociálního poradenství uživatelům, jejich zákonným zástupcům, sociální práce s cílovou skupinou v rámci sociální služby chráněné bydlení a druhé ambulantní služby

Jaké zkušenosti nutně potřebujete a co je výhodou:

  • koncepční a analytické myšlení
  • praxe z prostředí chráněného bydlení nebo ambulantního typu služby (denní stacionář apod.) je výhodou

  • samostatnost (tvořivost a nápaditost) a aktivní přístup k práci
  • zkušenosti s plánováním, kontrolou, dodržováním termínů a spolehlivost
  • řidičský průkaz skupiny B podmínkou
  • PC dovednosti stačí uživatelské
  • čistý trestní rejstřík
  • znalost práce v programu Cygnus výhodou,
  • praxe v oboru sociálních služeb min. 2 roky
  • znalost legislativy (zákoník práce, zákon 108/2006 sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci výhodou

Pro koho je pozice ideální:

  • vedoucího pracovníka s empatickým a pozitivním přístupem k lidem, který ví, jak stanovit priority, když je toho občas víc než dost
  • zkušeného manažera s VŠ nebo VOŠ v oblasti zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, tj. v oboru soc. práce, soc. pedagogika, soc. politika, který má rád výzvy, týmovou práci a cestování
  • silnou osobnost s prezentačními, organizačními i komunikační dovednosti při jednání s obchodními partnery, starosty i se zkušenostmi s vedením lidí

Těšit se můžete na:

  • nově vybudované kancelářské prostory s útulným zázemím
  • tvůrčí a ambiciózní projekty
  • podporu a spolupráci vedoucích kolegů i kolegů z ředitelství
  • pracovní úvazek 40 hodin týdně v jednosměnném pracovním režimu na hlavní pracovní poměr
  • zařazení do platové třídy 11 (plat stanovený dle NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v aktuálním znění (příloha č. 1)
  • pracovní poměr na dobu určitou (po zkušební době možnost doby neurčité)
  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené + 1 den sick day
  • osobní ohodnocení po 6 měsíční zkušební době
  • notebook, mobilní telefon
  • podpora vzdělávání a profesního seberozvoje

Místo výkonu práce:

Komunitní služby pro osoby se zdravotním postižením,

Generála Svobody 1196/5, Kroměříž 

Zašlete nejpozději do:

Profesní životopis, prosím, zasílejte na libuse.jezova@sslhana.cz.

Nástup možný již od 1.12.2024 nebo dohodou.

Pro více informací nás kontaktujte

Kontaktní osoba

Ing. Libuše Ježová

Personalistka

+420 734 662 321
libuse.jezova@sslhana.cz

Máte o pozici zájem?